گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

آشنای محترم!
اگر گشتی و گشتی و گشتی تا آدرس این‌جا رو پیدا کنی و از راهی به جز رضایت خودم این‌جا رو پیدا کردی، حضورت در این‌جا و خوندن پست‌ها از طرف‌ت اشتباهه!
هم می‌فهمم، هم ناراحت می‌شم...
اگر با این خیال وارد شدید که قراره متن های ادبی جالب و دوست داشتنی بخونید، باید بهتون توصیه کنم که وقت‌تون رو تلف نکنید...

آخرین مطالب

حق؟!!

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ

می‌گه: آخرش حق به حق‌دار می‌رسه!

می‌گم: :)

می‌گه: نمی‌رسه؟

می‌گم: چرا عزیزم می‌رسه...

ولی تو دلم فریاد می‌زنم نههههه! نمی‌رسه! یعنی، نرسیده! نرسیده که تو الان با سهمیه‌ت کنار من درس می‌خونی!

نرسیده که تو که نصف کلاس‌های فیزیک رو نیومدی و حتا متن درس‌نامه رو کامل نخونده بودی، نمره‌ت از من بیش‌تره!

نرسیده که زرت و زرت فیزیولوژی رو تقلب کردین و حالا زبونتون از زبون گاو هم درازتره برا نمره‌تون!

نرسیده که با موس‌موس کردن جلو استاد نمره می‌گیرین!

نرسیده و خسته‌گی به تن من موند به خاطر حقی که ازم گرفتینش و حوصله ندارم باهاتون بجنگم!



۹۶/۱۱/۰۵

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.