گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

آشنای محترم!
اگر گشتی و گشتی و گشتی تا آدرس این‌جا رو پیدا کنی و از راهی به جز رضایت خودم این‌جا رو پیدا کردی، حضورت در این‌جا و خوندن پست‌ها از طرف‌ت اشتباهه!
هم می‌فهمم، هم ناراحت می‌شم...
اگر با این خیال وارد شدید که قراره متن های ادبی جالب و دوست داشتنی بخونید، باید بهتون توصیه کنم که وقت‌تون رو تلف نکنید...

آخرین مطالب

دل‌سوزی معنی نداره...

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

Even the most powerful love comes to an end!!!!

خب!!

مگه

مریضین

که

بازم

دوباره

حرف 

از

Love

می‌زنین!!!!

بعد مترجم love رو عشق معنی می‌کنه!!

آخه این عشق عه؟

عشق هر چی که هس این نیس بخدا!

من از احساسات مردم متهوع شدم اصن. از همیشه ناراحتی‌شون یا حتا همیشه ادای ناراحتی‌شون...

از این که کلاس‌شون به شکست عشقی (!) خوردنه... از این که همه‌چیز رو باید با کلمات بهشون فهموند... از ادبیات جلف‌شون... از تفریح‌های خسته‌کننده‌شون... از یک‌نواختی‌شون... 

بعد خدا اومده می‌گه امر به معروف و نهی از منکر کنید!

خب آخه من یه نفر که حداقل نم‌تونم این‌همه آدم رو که از این‌همه صفاتشون متنفرم، نهی از منکر و امر به معروف کنم! واس خودش باید امرش کنم، نه واس خودم!

من از مردم جدام...

.

.

چه‌قد چرت و پرت می‌بافم به هم جدیدن!

دقت کردین؟ 

چیزای بی‌ربط رو می‌چسبونم به هم!

می‌شه اگه اینو می‌خونین و وجود خارجی دارین، ینی مخاطب سرکاری نیستین، اعلام وجود کنین؟

شاید فرجی شد من رفتم واس اون گوشی شارژ خریدم انقد این‌جا در ملا‌عام چت نکردم! : دییی



۹۵/۰۳/۱۴

نظرات  (۲)

ما :)
پاسخ:
نم‌دونستم که! D: 
تا الان کجا بودی؟
سلام :)
می خوای اینجانب با وجود خارجیش برات بگیره ؟؟
پاسخ:
عع! سلام!
شماعم؟
نه خریدم 😂

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.