گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

آشنای محترم!
اگر گشتی و گشتی و گشتی تا آدرس این‌جا رو پیدا کنی و از راهی به جز رضایت خودم این‌جا رو پیدا کردی، حضورت در این‌جا و خوندن پست‌ها از طرف‌ت اشتباهه!
هم می‌فهمم، هم ناراحت می‌شم...
اگر با این خیال وارد شدید که قراره متن های ادبی جالب و دوست داشتنی بخونید، باید بهتون توصیه کنم که وقت‌تون رو تلف نکنید...

آخرین مطالب

عهدت رو بشکن! بلد نیستم...

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ب.ظ

داشتم فکر می کردم که در طی این روزهای تلخ و شیرین، 

من هیچ وقت اجازه نداشتم حال واقعی م رو اعلام کنم! 

هیچ وقت اجازه نداشتم یه لحظه ی قشنگ رو توی فضای مجازی ثبت کنم! 

هیچ وقت اجازه نداشتم جلوی بقیه بهت عکس العمل نشون بدم!

نه اون موقع که وابستگی بی اشکال بود، نه الان که وابستگی با اشکاله.

چون اذیت مون می کردن و می کنن...

همیشه گفتم که این حال رو دوست داشتم و دارم، ولی من هیچ حق انتخابی نداشتم! شاید اگه داشتم، گاهی بعضی از حال های خوشم رو فریاد می زدم...

حال های خوشی که الان گم شدن!!

۹۶/۰۹/۳۰

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.