گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

به گوشه‌های پنهان سرک نکشید!!

گوشه

آشنای محترم!
اگر گشتی و گشتی و گشتی تا آدرس این‌جا رو پیدا کنی و از راهی به جز رضایت خودم این‌جا رو پیدا کردی، حضورت در این‌جا و خوندن پست‌ها از طرف‌ت اشتباهه!
هم می‌فهمم، هم ناراحت می‌شم...
اگر با این خیال وارد شدید که قراره متن های ادبی جالب و دوست داشتنی بخونید، باید بهتون توصیه کنم که وقت‌تون رو تلف نکنید...

آخرین مطالب

مترو یا دانشجویی؟ :///

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۳ ق.ظ
همیشه وقتی آخرای شارژ کارت متروم می‌رسه، یه هزار تومنی می‌ذارم تو یه قسمتِ قابلِ دست‌رسیِ کیفم که اگه یهو پول برای اتوبوسم کم بود و حساب نشد، سریع بدمش به راننده و اون هم صد تومن بقیه‌ش رو بهم پس نده و حرص بخورم از دزدی‌های ریز و احمقانه‌ی مردم تحت‌فشار، ولی خیالم راحت باشه که مردمی که سوار اتوبوس بودن علاف نشدن!
القصه!
دیروز صبح شارژ کارتم رو چک کردم و دیدم خب حله، می‌شه رفت و برگشت.
بعدازظهر که داشتم برمی‌گشتم، کارتم رو گرفتم دستم و از اتوبوس پیاده شدم و رفتم که بزنم رو اون دستگاه! یک بار زدم، بوق ممتد. دوباره زدم، نشد.
کیف‌پولم رو سریع درآوردم که پول بدم به راننده اما دریغ از یک دونه سکه!!!! حالا چه غلطی کنم آخههههه!!
رفتم سوار اتوبوس شدم به راننده گفتم: من پول نقد ندارم -_- 
گفت: کارتت رو بده! 
کارتم رو که دادم دستش دیدم یاخداااا! این که کارت مترو نیست آخه!! کارت دانشجویی عه -____-
کارت متروم رو درآوردم و بلیط رو حساب کردم و دستم رو دراز کردم که کارت دانشجویی‌م رو از راننده بگیرم، کارت رو داد دستم و گفت: برو به سلامت...
نفهمید که اونی که دستشه کارت دانشجوییه و من اسکل بازی درآوردم ولی باز هم می‌تونست به خاطر معطل شدنش داد و بیداد کنه!!
یه خوش‌اخلاقی خاصی داشت در وجودش :)
۹۶/۱۱/۲۴

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.